22:11 and I'm boooored out of my mind

god damn it vad tråkigt det är, inget på tv;n, inget att göra. jaja jag får väl lugna ner mig för vi åker faktiskt till Thailand om 5 dagar!! sjukt vad tiden går fort.. känns som de var förra veckan det var 64 dagar kvar. Men på tisdag packar vi väskan och beger oss ut i världen. Är så exited.
Jag är extra exited över bangkok på hemvägen, har kollat upp lite mer ställen och sånt nu så man vet vart man ska. De enda gångerna har vi bara irrat omkring och inte vetat riktigt vad som är bra/dåligt. Denna gång tror jag kommer bli suuuper. Hoppas jag får med mig gackan till sirocco, en restaurang 63 våningar upp.

- Imorgon ska jag hem till mormor och morfar för att fira mormor som fyller år.
- Fredag blir det att fixa alla sista inköpen och myysa
- Lördag blir det att börja packa lite
- Söndag blir det fika med sami&mimi
- Måndag PACKA BIG TIME
- Tisdag AUF WIEDERSEHEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0