melodifestivalen

sitter och tittar lite på melodifestivalen, fantastiskt vad dåligt det är. Iofs är det första jag ser iår, men varken Christine eller Måns var bra. Ändå var dom bättre än alla bidrag tillsammans! Fy så dåligt, hela produktionen var B.
När manboy fick flest röster visste jag inte vad jag skulle ta mig till, när man sen ser hans flickvän molly hoppa/skrika/gråta i publiken ville jag stänga av skitet.

fyy tur att vi åker om 2 dagar så slipper vi allt som har med melodifestivalen och OS att göra. SKÖNT.
Annars så har dagen varit lugn, handlat lite saker inför resan igen ;)
Men nu är packningen klar, mestadels iallafall, bara sista som ska ner.


Imorgon är de alla hjärtans dag, undrar om hjärtat mitt vill se bio imorn? jag vill såå gärna se Farsan. om du läser de här gackan, DU JAG BIO IMORGON? JAG BJUDER.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0