winds of changing

tillbaka till verkligheten efter en craazy jul och nyår. Julen spenderades i sann Johansson/Molin anda med mat hos mormor&morfar på jul kl13.00,
kalle anka kl15.000(AZRA, benjamin syrsa, hahahahaha I DIE!) därefter sällskapsspel varvat med tårta, kl18.00 kommer tomten, kl.19.30 blir det lite glögg och mer snacks(ALMA, pepparkakor med ost) kl.21.30 är det svensson, svensson och ca kl 23.00 åker vi hem.
varje år samma sak, inte ens tiderna är varierade. fucking deprimerande, men tur att det bara är 1 gång om året.

Juldagen blir de fortsatt ätning på hög nivå hos mormor och morfar.
Annandagen samma som föregående dag, men här kan vi vara lite wild'n'crazy och äta hos farmor istället.

fy i fan vad jag hatar jul, sooo depressing.

Allt de här varvades med jobb, massa jobb.
På nyårsafton kom azzzziie och firade med oss. underbart kul och önskar hon hade stannat längre. Vi hann med lite örebro, LITE mat, uppesittarkväll osv. sjukt roligt och hon lämnade ett tomrum när hon åkte.

Nu sitter jag här, 4 januari, ett nytt deccenium har börjat. 2010.. känner på mig att 2010 kommer bli great, jag känner lite winds of changing och de feels great.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0